امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: با امامت و ولایت امام علی (ع) دین کامل شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 08 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله لطف الله دژکام با بیام اینکه غدیر از اعیاد بزرگ است که باید همواره با عظمت گرامیداشته شود، افزود: امروز به برکت ولایت امام علی و اولاد معصومین آن حضرت، نا امیدی در اذهان کفار، منافقین و جریان‌ها صهیونیستی مسلط شده و متوجه شده اند تا زمانی که مردم با این عظمت غدیر را گرامی می‌دارند؛ هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
خطیب جمعه شیراز ادامه داد: این کار بزرگ را باید ادامه داد تا ولایت به دست صاحب اصلی خود، امام عصر برسد.
آیت الله دژکام با اشاره به اینکه مردم شیراز در دهه ولایت غوغا کردند، افزود:عشق مردم به مولای مومنان و نیت خالص و پاک مردم باعث شده بدخواهان شهر شیراز متوجه شوند که این شهر ،شهر امیرالمومنین است.
امام جمعه شیراز به حضور باشکوه مردم در ورزشگاه حافظیه برای برپایی جشن عید غدبر اشاره کرد و گفت: ورزشگاه حافظیه ظرفیت حضور مردم را نداشت که لازم است مدیران و وزیر ورزش و جوانان تدبیری کنند و هرچه سریعتر ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس را راه اندازی کنند تا سال آینده جشن عید غدیر با حضور باشکوه‌تر مردم برگزار شود.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اقدام رضا خان در سال ۱۳۱۴ مبنی بر کشف حجاب، گفت: ملاصدرا بعد از هزار سال توحید ناب را معرفی کرد و ما پیرو این مکتب هستیم .

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: امروز هم نقشه دشمن برای کمرنگ کردن عفاف و حجاب به زودی نقش برآب خواهد شد همانطور که در زمان رضان خان مردم ایستادند و کار را تمام کردند، امروز هم مردم پای عفاف و حجاب محکم ایستاده اند.
پیش از خطبه‌های نماز جمعه، بین نمازگزاران پیمان اخوات و برادری به مناسبت عید غدیر خم خوانده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار